Spotkanie dla kierowników gastronomii i właścicieli restauracji,
na którym omówione zostaną najbardziej aktualne trendy w gastronomii.

Już dziś kup bilet na to wydarzenie w cenie  75 zł  /  cena obejmuje cały program panelu F&B DAY oraz bezpłatne zwiedzanie Targów.

Wydarzenie trwa!


21 listopada 2019 (czwartek)

10:10 – 10:20

Sala Wiedeń, EXPO Kraków

Otwarcie. Wprowadzenie przez kluczowych partnerów w program wydarzeń dla kierowników gastronomii.

 

10:20 – 11:25

Sala Wiedeń, EXPO Kraków

Temat otwarcia: Dyskusja “Przyszłość dowozów jedzenia – na własną rękę czy poprzez serwis online?” Partner wydarzenia – POSbistro.

11:30 – 12:30

Sala Wiedeń, EXPO Kraków

Nie samym Food Costem restauracja żyje. Tomasz Habdas „Liczby na Talerzu”.

Choć Food Cost zazwyczaj stanowi jeden z większych kosztów lokalu gastronomicznego, to poza nim istnieje jeszcze koszt pracowników, rachunki, media i inne wydatki wpływające znacząco na ostateczny wynik finansowy. Tylko skrupulatna analiza i kontrola kosztów pozwala na regularne wypracowywanie zysku i utrzymanie rentowności restauracji. Każdy właściciel i menadżer powinien znać swoje liczby, bo poza gotowaniem i karmieniem ludzi, restauracja to przedsiębiorstwo zatrudniające ludzi. Jak zatem kontrolować koszt zatowarowania? Jak ograniczyć koszt rekrutacji i utrzymać na stałym poziomie wartość wynagrodzeń? Wreszcie, jak poszukiwać realnych oszczędności w sferze rachunków i mediów? O tym wszystkim porozmawiamy na warsztacie prowadzonym przez Tomasza Habdasa.

12:30 – 13:30

Sala Wiedeń B, EXPO Kraków

Pierwsza sesja rekrutacji pracowników w gastronomii. 

12:45 – 14:45

Sala Wiedeń, EXPO Kraków

Warsztat główny - decyduje kolejność zgłoszeń

“JAK ZWIĘKSZYĆ OBROTY W RESTAURACJI W GODZINACH “BEZRUCHU”? – WARSZTATY METODĄ DESIGN THINKING”

Warsztaty, pokaże jak w sposób twórczy można podejść do rozwiązywania problemów dzięki nowoczesnej metodzie Design Thinking. Będziemy pracować nad roboczym wyzwaniem projektowym: “JAK ZAGOSPODAROWAĆ RESTAURACJĘ W GODZINACH PORANNYCH, GODZINACH ZMNIEJSZONEGO RUCHU?”.

Jeśli chcesz poznać metodę dzięki, której wyprzedzisz konkurencję i stworzysz rozwiązania oparte na realnych potrzebach Gości – nie zwlekaj, zapisz się na warsztaty już dziś!”

Prowadzenie: MWM Partners (M. Bednarz)

14:00 – 15:00

Sala Wiedeń B, EXPO Kraków

Druga sesja rekrutacji pracowników w gastronomii

15:00 – 16:30

Sala Wiedeń, EXPO Kraków

Temat: “Apetyczny Instagram – jak go prowadzić, by przyciągał gości i…nowych pracowników?”

Jeszcze kilka lat temu był niedocenianą aplikacją, w której “ogląda się obrazki”. Dziś jest potężnym graczem na rynku mediów społecznościowych i wprost wymarzonym narzędziem marketingowym dla biznesów gastronomicznych. W czasie warsztatu dowiesz się, jak wykorzystać Instagram w swoim biznesie: nie tylko do bieżącej komunikacji, ale także do budowania wizerunku firmy, nawiązywania relacji z gośćmi, a nawet pozyskiwania nowych pracowników. Prelegentki zaprezentują dobre praktyki działań na Instagramie w oparciu o case studies lokalnych restauracji i kawiarni.

BIO:

Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska – dziennikarki kulinarne i współwłaścicielki portali o tematyce kulinarnej: Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście oraz Krakow Foodie – newsowego portalu o krakowskiej gastronomii. Właścicielki agencji Jedling Marketing, w której zajmują się komunikacją w social media, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji. Specjalizują się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Prowadzą popularne w Krakowie konta na Instagramie o tematyce kulinarnej. Mają na swoim koncie lata praktycznego doświadczenia “na froncie” w gastronomii.

 

Dołącz już teraz do F&B Day

Nie zwlekaj i kup bilet już dziś!